Útěk od běhu

Aby toho běhání nebylo tolik, utíkám tu a tam do sklepa, do „rambodílny“ a blbnu jak za mlada. 😀

Je to vlastně jednoduchý a složitý zároveň. Teď, když o tom píšu, tak jsem akorát zahájil objemovou přípravu. To neznamená, že jsem začal žrát jako zjednanej, ale že počítám a příčítám tolik kilometrů, kolik jen jde. A abych se nepřejedl, občas si uteču zacvičit.

Dlouhodobě mě baví fitness. Nikdy jsem ho nedělal na žádné úrovni. Všechno to má nějaký důvod. Jako malej (mladší), jsem byl malej (menší). To jsem chtěl vyrovnat tím, že budu silnější (ne tlustej). Tak jsem doma před máminy zrdcadlem blbnul s čínkama. To mi vlastně vydrželo, než jsem začal blbnout s běháním. Shodou okolností zhruba měsíc po tom, co jsem si koupil nové celopéro… (promiň Canyonku, letos Tě budu větrat častěji). Snadno se nadchnu pro cokoli a stejně snadno, mě to opouští… 🙂

Běhání mě okradlo o trochu hmoty. Čísly je to 10kg, doufejme, že svaloviny. Musím se přiznat, že jsem na sebe byl trošku pyšnej, a v létě se nosil jako páv… 😀 no teď jsem vlastně jenom hubenej. Víte, jak se to říká… Břišáky na hubeným klukovi jsou stejně jasný, jako prsa na tlustý holce. 🙂 Takže jsem hubenej, z 85kg jsem se dostal na 73kg závodní hmotnosti při výšce 175cm. Líbilo by se mi míň (ne cm ale kg), ale v tom jsem asi sám, přítelkyně je proti, tak v kuchyni dělá, co může, aby mě zlomila.

K mojí disciplíně (dlouhé běhy), fitness úplně neštimuje. Fitness v mém podání je zvedání osobního maxima. Žádné kruhové tréninky apod, ale zkrátka poctivé zvedání železa. Baví mě to. Není na to tolik času a ani energie, ale držím se, co to jde. Uteču si od běhu, vyřídím se a jsem happy. Co jsem při cvičení vysadil oproti době před během, jsou doplňky. Jediné co mi zůstalo, jsou aminokyseliny a kloubní výživa. Takže již žádné proteinové nápoje, nabouzeče a podobné srágory. Proteiny mi chybí, to byla dobrota… 🙂

Cíl dnešních týdnů je vyrazit do sklepa a  blbnout aspoň 3x týdně. Od začátku roku jsem to zvládl asi jednou. Kdyby někoho zajímal tréninkový plán, nebo alespoň výpis základních cviků rád to vypíšu. Je fakt, že jsem zařadil více TRX, ale pořád převažují silové cviky.

Nedávno jsme byli v Crossfitové posilovně, to je něco božííííího. Až pověsím závodění se psem na hřebík, tak budu dělat asi tohle 🙂 snad tam nebudu nejstarší 😛

Před zblázněním do běhání – 2014
překážové běhy, to bylo super – 2014
pak jsem potkal tuhle čubinu – 2014
naše první udejchaná sezona – 2016
druhá sezona, deset kilo dole, to se lítalo – polovina 2017
pozdní 2017 – současnost